Nieuws van het bestuur

Januari 2026

Met het vertrek van Marianne Beitler en Carolien van Bruggen naar Wolfheze gaat De Witte Duif een nieuwe fase in. Wij danken beiden voor hun jarenlange geweldige inzet en belangrijke bijdragen aan vrijwel alle activiteiten van De Witte Duif! We wensen hen ook heel veel geluk in hun mooie nieuwe huis en we hopen ze uiteraard nog heel vaak te zien. Dick Min heeft na jarenlange trouwe dienst besloten om te stoppen als bestuurslid. Dick is vanaf het begin van De Witte Duif in 2016 onze penningmeester. We danken hem zeer voor zijn zorgvuldige werk als penningmeester en zijn belangrijke inbreng en meedenken als lid van het bestuur in al die jaren. Angelie Graumans is in november toegetreden tot het bestuur en is vanaf januari onze penningmeester, welkom Angelie! Isabella heeft het voorzitterschap van Huib Bakker overgenomen. Het bestuur bestaat nu uit Isabella Branderhorst (voorzitter), Angelie Graumans (penningmeester) en Huib Bakker. Het bestuur is nu vrij klein maar de activiteiten van De Witte Duif zijn ook beperkter geworden, zo organiseren we geen “Duifjes” meer wordt belangrijk ondersteund door Corrie de Geeter.

Mei 2025

We bedanken Roos van Swichum voor de uitstekende wijze waarop ze de afgelopen paar jaar de communicatie van de Witte Duif heeft verzorgd. We bedanken Arnold Faber voor zijn vele belangrijke bedragen vanaf de oprichting van de Witte Duif (in 2016) aan de organisatie en de activiteiten van de Witte Duif. Arnold heeft ook een uitstekende en cruciale rol vervult in het onderhouden van de externe relaties van de Witte Duif. Heel veel dank aan Roos en Arnold!